søndag 21. mars 2010

SØNDAG MED JOGGING, BAKING OG FOTOSESION 21 MARS

Hadde en avslappende søndagsmorgen med kaffe og avis. Okey, skal innrømme jeg lå i sengen med PCen først, men det gjør jeg ikke hver morgen, bare av og til om søndagen. Kan jo si at jeg våknet veldig tidlig, kl 07.30, og det er jo ikke særlig vits i å stå tidlig opp.

Angående vær og vind, så var det tørt ute på veien, og da jeg stakk hodet ut, var det heller ikke så kaldt lenger. Selv om jeg var ute på en lang "sykkeltur" dagen i forveien, så hadde jeg lyst å løpe en tur. Som sagt så gjort.



Jeg kom forbi den gamle barneskolen til Caroline, som den gang het Lyshovden skole, og fikk litt bakoversveis da jeg så hva de kalte skolebygningen i dag.. Jeg vet ikke om de kun bruker det til SFO eller barnehage i dag, men i alle fall så er oppveksttun et forferdelig dårlig og gammeldags navn, synes jeg da. Etter mange år på vestlandet så er det lenge siden jeg har fått skikkelig vårfornemmelse, siden det som regel regner her og det er snøfattige vintre. Dette er mer som våren er i nord-Norge. Det er så deilig når snøen er borte og vi kan gå med "småsko", som vi sier i nord.
Dette er tiden jeg brukte i dag. Løp ganske så rolig, men det ble vel noen kilometer. Brukte i alle fall litt over 1 time. Det beste er alle kaloriene som ligger etter meg.....
......men de kommer fort på igjen når denne kringla skal spises.
Emile er innom "hotell Nedre Krohnegården" , søt som alltid og spent på dagens middagsmeny.
Vi har en artig liten fotosesion av hverandre, og jeg er den gale mammaen hennes som alltid, fordi jeg poserer i den nye chinos buksen min.

Ingen kommentarer: