tirsdag 30. mars 2010

PÅSKE PÅ STATFJORD A

Jeg reiste ut hit til Statfjord A den 23 mars. Det var ikke avgjort om jeg skulle være her i 1 uke eller få full tur på 14 dg. Det ble heldigvis full tur. Så i år blir det påskefeiring her ute i Nordsjøen. Men vi lider ingen nød som dere ser, og det er heldigvis også mye god og sunn mat å få. Det aller beste er jo spinningen som blir kjørt annenhver dag, og det nye er at vi har styrketrening etterpå, så vi får både i pose og sekk. Veldig bra opplegg. Påskeharene stakk innom påskeaften og delte ut kinderegg... godt gjort av Herdis og Bjørn.Suppegjøkene Guttorm og Trond, meg og Nina og "lege/feltprest" Nick .
Skiskytterstafetten som ble arrangert påskeaften var en suksess. Men vi ble disket pga Nina, som er blitt tilgitt av meg. :-)Men vi vant i alle fall førstepremien for beste kostyme. Men dagene går fort, snart er det min tur til å reise hjem igjen. Så da gjenstår det bare å ønske alle en riktig GOD PÅSKE.

Ingen kommentarer: