lørdag 27. februar 2010

SKITUR OG SPINNING 26 FEBRUAR

Det er synd å tenke på det, spesielt siden vi har så fin vinter, men jeg har ikke gått på ski siden jeg var i Stavanger for noen uker siden. Men endelig tok jeg ned skiene mine fra loftet. Jeg visste at skistøvlene mine ikke var så veldig gode, selv om det er skikkelig fjellsko. Jeg brukte de sist på Skarverennet og det endte med vonde gnagsår. I alle fall ville jeg ta en liten tur her i Fyllingsdalen innover Kanadaskogen. Det gikk greit til å begynne med, og da jeg hadde gått en 10-15 minutter, da kjente jeg det... :-( På tilbaketuren måtte jeg innom Europris for å kjøpe meg noen seilerstøvler for å bytte ! Så min neste prioritering er skistøvler, basta !!! Flott påskevær er det i alle fall og skiene fungerte supert.
Etter en liten skitur på formiddagen som jeg ikke var så veldig fornøyd med på grunn av de vonde skistøvlene, så tok jeg turen til Sissels om ettermiddagen. Og det gjorde godt. Det var Gunn som hadde activiotimen, det vil si vi sykler med pulsbelte og vi kan følge med på et stort lerret på veggen hvor vi ligger i forhold til puls etc, en veldig gøy time som anbefales.

Vi avsluttet kvelden med vafler og kakao og gull på stafetten :-)

Ingen kommentarer: