lørdag 2. mai 2009

SØNDAGSTUR 26 APRIL

Nesten rett utenfor stuedøra vår har vi funnet en fin tur/joggeløype rundt et lite vann, vet ikke navnet på vannet), men det ligger på Krohnegården. Vi tok en runde før Glenn måtte på jobb denne fine søndagen. Det tar bare en time å gå rundt vannet.....

Glenn er fotografen av dette bildet

Jeg elsker slengdisser, synd det ikke var varmere i vannet og lufta, da skulle jeg slengt med uti ...... :-D

Etter at Glenn kjørte på jobb, byttet jeg til sykkelutstyr. Det var altfor fint vær til bare å sitte inne i. Jeg syklet inn i Kanadaskogen, og hadde lyst å gå opp på Lyderhorn, men fant ikke hvor jeg skulle komme meg over motorveien.
Syklet videre ned til Nipedalen, og kom ned til Lyngbøvannet. Syklet utover Laksevåg, det er faktisk fin sykkelvei hele veien, og utsikt over mot Fløyen og Ulriken. Fantastisk fint vær og lite trafikk, lenge siden jeg har storkost meg så mye på sykkelen., Jeg kom ned til Laksevåg kirke og ned til sjøen....
Laksevåg
Jeg tenkte å sykle hjem mot Loddefjord og videre til Fyllingsdalen, men fant ikke veien her heller, så tok samme vei hjem igjen.

Ingen kommentarer: