lørdag 6. september 2008

SYKKELTUR TIL TOTLAND 7 SEPTEMBER

Etter en del turer med bil til Totland så hadde jeg til slutt lyst å sykle dit. Som sagt så gjort. Hvis jeg ikke husker helt feil brukte jeg ca 50 min helt opp til parkeringen. Været var helt strålende, og jeg klarte ikke å snu for bare å sykle hjem igjen. Jeg fulgte veien oppover et stykke til jeg kom til en gård og der parkerte jeg sykkelen. Hadde jeg gått opp til speiderhytten hadde jeg kommet videre til Totlandsfjellet. Skal prøve det neste gang. Jeg gikk oppover mot Livarden..Her lå hunden utenfor huset og passet på den lille jenta som lekte ute. Men den bjeffet ikke engang. På forsiden satt en dame og koste seg i sola. To geiter var tjoret fast borti enga. Alt var stille og idyllisk. Her har sikkert lynet slått ned en stormfull natt.


Ut porten og videre oppover mot Livarden.

Jeg var så dum å ikke ta med nistemat, bare drikke. Så da var det deilig å finne noen blåbær å putte i munnen. Men kjøpte meg banan og en kroneis på veien hjem...

Høyt henger de og sure er de.....

Møøøø - dyrene her oppe var så rene og pene..:-)

1 kommentar:

lise sa...

Det ser ut som en veldig flott tur - og mange fine bilder.